Sunday, October 10, 2010

SEKILAS BICARA....

Alhamdulillah,puji dan syukur hingga membolehkan saya menyediakan bahan atau apa-apa sahaja yang berkaitan dengan seni yang mana amat berharga untuk kegunaan saya, malah akan menjadi satu sumber rujukan kepada sesiapa sahaja yang berminat dalam bidang seni.
Sesungguhnya tidak ada kejayaan tanpa kerjasama dan pengorbanan. Justeru itu saya mengambil kesempatan ini untuk menyampaikan ucapan jutaan terima kasih kepada pensyarah, ibubapa dan rakan-rakan yang telah banyak berkorban masa, tenaga dan pemikiran di dalam proses penyediaan bahan ini. Saya amat mengagumi ketekunan semua yang terlibat dalam menjayakan blog ini dengan memberi sumbangan dalam pelbagai bentuk. Ini adalah satu program tersembunyi untuk semua mahasiswa/i supaya berusaha atau berwirausaha kerana tindakan yang dibuat merujuk kepada amanah terhadap agama,bangsa dan negara.
Semoga Tuhan memberikan limpah rahmat-NYA di atas segala budi yang telah dihulurkan dan kekalkan kerjasama untuk kejayaan pertahankan warisan bersama....jazakallahu khairan...

No comments:

Post a Comment